  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa do stworzonej pracy mgr
    From: Mariusz Wieczorek <m...@N...onet.pl>
    Date: 5 Sep 2002 18:25:21 +0200

    "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> wrote in
    news:al7hv2$fu2$1@galaxy.uci.agh.edu.pl:

    > "Mariusz Wieczorek" <m...@N...onet.pl> wrote in
    > message news:Xns9280B34F1DDmrjuszpocztaonetpl@195.117.184.19
    >
    > Panie Mariuszu...
    > czy przypadkiem "prawa autorscie" ine "zlasowaly" Panu mozgu ?
    > Zamiast cieszyc sie, ze uczelnia kttora pana wuksztalcila bedzie
    > orzystac i uczyc Panskich kolegow lepiej DZIEKI PANU juz Pan szuka
    > "kasy"?
    Nigdzie, powtarzam nigdzie nie napisalem, ze chce zabronic uczelni
    korzystania z tego programu. Przeciwnie, bardzo mnie cieszy, ze to sie
    przyda. Jedynie chcialbym (tak napisalem, ale i tak nie do konca jestem
    jeszcze pewien, czy tego bym chcial) ograniczyc mozliwosc wyniesienia
    tego poza mury.

    > Widac, ze w marketingu jest Pan "cienki". Tozto przeciez REKLAMA.
    Zycie nie jest czarno-biale. Moj promotor dal mi literature (byl to
    kompletny balagan) i na tym sie skonczyla jego faktyczna dla mnie
    pomoc. W zamian za wystawienie oceny za prace dostanie za darmo
    aplikacyjke i komponenciki i to jeszcze z kodem zrodlowym, tak? A na
    mnie nalozyl takie wymagania, ze po 5 roku nie mam wakacji, i bede
    musial placic uczelni 600PLN za przeciagniecie na nastepny sem.
    Bynajmniej sie nad soba nie rozczulam, ale szukam jakiejs
    sprawiedliwosci. Moze jestem naiwny...

    > Zna Pan idee i kod zrodlowy.
    > Jesli naprawde sam Pan napisal te programy, teraz zrobi to Pan
    > znacznie lepiej OD NOWA, wykorzystujac fragmenty znanego sobie
    > kodu
    Widac od razu, ze Pan nie wie, co mowi. To nie jest rzucanie rzutkami
    do tarczy, zebym sie mial cwiczyc w wykonywaniu w kolko tej samej
    sekwenji posuniec.

    --
    Mariusz