    From: "pan_klex" <m...@u...to.silesianet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa do programu + umowa
    Date: Wed, 23 Feb 2005 13:34:17 +0100

    Wlasnie
    [...]
    > z tego co wiem, to mozesz udzielic niewylacznej licencji na uzytkowanie
    > programu bez przeniesienia autorskich praw majatkowych

    ja zadam pytanie inaczej... jesli popelnie jakis twór A, ktory moze byc
    czescia wielu innych moich tworow (B,C,D...) wykonywanych na oddzielne
    zamowienia,
    to czy moge (np. poprzez udzielenie, wspomnianej przez przedmowce,
    niewylacznej
    licencji...) udzielic odrebnej licencji na twor A tak, aby moc zrobic to
    ponownie
    dla kogos innego? czy czasem nie jest to juz dzialalnosc w rozumieniu Art.2.
    1.
    Prawa dzialalnosci gospodarczej?

    pozdr, marcin