  • 1. Data: 2002-09-05 14:07:56
    Temat: prawa autorskie ???? prosze o pomoc !
    Od: "pcywicki.net" <p...@p...net>

    Witam, niestety jeszcze nie stac mnie na prawnika wiec moze ktos pomoze
    gratis ;)

    Otoz sprawa wyglada tak.

    1. klient zglasza zainteresowanie wykonaniem sewrisu www.
    2. organizuje przetarg
    3. po wstepnej selekcji zostaja dwie firmy
    4. wybrany zostaje moj projekt graficzny, ktory wzbudzal zachwyt od poczatku
    5. nagle firma stwierdza ze kupi wylacznie projekt graficzny oraz prawa do
    niego (bez programowania)

    niby jest OK, maja informatykow, ktorzy to potrafia ... ale ...

    ... firma zabrania mi prezentacji projektu graficznego w swoim portfolio

    i tutaj moje pytanie, czy maja takie prawo czy tez nie ?

    PS. ewentualne odpowiedzi prosze na priv.

    pozdrawiam
    Piotr Cywicki

  • 2. Data: 2002-09-05 14:59:44
    Temat: Re: prawa autorskie ???? prosze o pomoc !
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "pcywicki.net" wrote:
    > i tutaj moje pytanie, czy maja takie prawo czy tez nie ?

    Nie mają takiego prawa.
    Ba! Mają obowiązek podpisać pracę Twoim identyfikatorem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-09-05 15:26:54
    Od: "Castrol" <j...@p...onet.pl.wywalto>

    zabrania mi prezentacji projektu graficznego w swoim portfolio

    > i tutaj moje pytanie, czy maja takie prawo czy tez nie ?

    Nie maja prawa, w dziele musi byc informacja o wykonawcy

  • 4. Data: 2002-09-05 17:36:10
    Od: "Piotr Cywicki" <p...@p...net>

    Dziekuje wszystkim za odpowiedz, dla mnie juz jest sprawa jasna ;)

    Szkoda tylko ze trafia sie na nieuczciwych klientow ;(

    pozdrawiam

    Piotr Cywicki