    From: Grzegorz Borek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa autorskie majatkowe
    Date: Sat, 15 Jan 2005 20:19:15 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@45-dom-7.acn.waw.pl

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Możesz zmienić i sprzedać jako coś innego.

    Ale tylko pod warunkiem, że nie zrzekł się wykonywanni zależnego prawa
    autorskiego gdzieś w tej umowie (art. 46 ustawy o pr. aut.)

    > Nie może zmienić, ale może odsprzedać komuś innemu.

    A czemu nie może? Przecież to jest jego. Nie może i zmienić i
    rozpowszechniać zmienionych, ale po prostu zmienić może (art. 77 - wyklucza
    art. 49 ust. 2 w przypadku programów)

    --
    Grzegorz Borek