    From: "B.RItterman" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa autorskie a stare komputery i oprogramowanie
    Date: Fri, 20 Dec 2002 16:09:35 +0100

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
    news:atutsl$iis$1@news.tpi.pl...
    KS wrote:

    > Interesuje mnie publiczne wykorzystanie starego sprzętu i oprogramowania
    > komputerów typu Atari 65XE, Commodore 64, ZX Spectrum.

    AFAIK w ustawie o uchronie praw autorskich byla tgz. "abolicja" ktora mowila
    ze oprogramowanie spiracone przez bodaj 1992 rokiem nie jest objete tym
    prawem autorskim (chodzilo zeby nagle nie zaistaniala koniecznosc wymiany
    calego oprogramowania uzywanego nielegalnie przez wszystkich).

    Tylko,ze ten przepis juz uchylono

    TR