  • Data: 2011-05-16 08:41:29
    Temat: Re: prad i woda z dzialki sasiada - czy moze blokowac ?
    Od: kauzyperda <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-16 10:02, Dyzurny Informatyk Kraju pisze:

    > zaklad energetyczny napewno zadbal o to w umowie z poprzednim
    > wlascicielem dzialki.

    Teoretycznie powinien, w praktyce co chwila spotykam sie z godnym
    podziwu olewaniem kiedys przez zaklady tych kwestii (co sie msci dzisiaj)

    z tego co pamietam, to po pieciu latach (od
    > umieszczenia instalacji) ZE moze przyjsc przekopac mu dzialke wzdluz i w
    > szerz podlaczajac sobie kolejnego klienta, a on moze im skoczyc.

    ?
    cos blizej? zwlaszca z tym "moze im skoczyc" ;-)
    (bo nie piszesz chyba o zasiedzeniu sluzebnosci?)

    > jak
    > jest w przypadku wody to nie wiem, ale sadze ze podobnie, jesli nie tak
    > samo.

    konkrety?

    --
    pozdr