    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracodawca odbiera zasiłek chorobowy
    Date: Fri, 17 Feb 2006 23:56:42 +0100

    W wiadomości news:dt562q$brr$1@opal.futuro.pl kica <k...@o...pl> pisze:

    > Nie mam dziecko , któremu muszę dać jesć i dla niego wchodzę w to
    > błoto.
    A nie lepiej pójśc do pracy? Większość ludzi tak właśnie robi.

    > Jak będziesz miał dzieci to zrozumiesz.a jak już masz to nie
    > jesteś prawdziwym ojcem skoro nie rozumiesz poświęcenia dla dzieci.
    Vertret jest dogmatykiem (ortodoksyjnym fundamentalistą-liberałem i do tego
    korwinistą), więc nie rozumuje tylko wierzy.
    Ale w jednym muszę się z nim zgodzić - chcesz mieć dzieci, zarób na nie. Nie
    umiesz - nie miej dzieci.
    Co do meritum. Zawiadomienie do PIPy, ZUSu i do skarbówki - dla zasady.
    Niech oni grzebią. Wszystko anonimowo, nie ma się czego wstydzić. I
    gromadzić dokumentację dotyczącą wynagrodzenia.
    Jeszcze jedno - absolutnie nie licz na to, że inni was wesprą. Nikomu pod
    żadnym pozorem nie mówcie co chcecie zrobić. Nawet tym, których uważacie za
    najlepszych przyjaciół. Chyba, że chcecie się przekonać, że nimi nie są.

    Jotte