    From: "Blady" <maja(no spam)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracodawca odbiera zasiłek chorobowy
    Date: Fri, 17 Feb 2006 20:13:37 +0100

    Użytkownik "kica" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dt562q$brr$1@opal.futuro.pl...
    > Nie mam dziecko , któremu muszę dać jesć i dla niego wchodzę w to
    błoto.Jak
    > będziesz miał dzieci to zrozumiesz.a jak już masz to nie jesteś prawdziwym
    ojcem

    Ciekawe tylko czy pracodawca obcina te 200 pln z pensji zasadniczej czy tez
    z jakiejs premii uznaniowej, znam firmy, w ktorych jest nawet praktykowana
    specjalna premia absencyjna dla osob ktore od co najmniej pol roku nie
    chorowaly.
    Pracownik, ktory nie chodzi na zwolnienia jest dla pracodawcy efektywniejszy
    wiec moze go gratyfikowac. Natomiast takiego ktory wraca ze zwolnienia nie
    ma za co nagradzac.
    Nie wierze, zeby ktos w firmie ktora zatrudnia kilkaset osob podlozyl sie
    zabierajac pieniadze z wynagrodzenia. Jak pisaliscie wczescniej jest to
    ewidentne przestepstwo. A z donosami do ZUS`u bym sie tak nie spieszyl, bo
    pensja nizsza o 200 zl i tak jest pewnie wyzsza niz zasilek, a panie z kadr
    w tak duzych firmach z reguly spedzaja w zusie wiecej czasu niz u siebie i
    maja tam calkiem dobre kontakty.