    From: "Elżbieta Wołoszyńska" <r...@n...pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca z dziećmi na wyjeździe a alkohol
    Date: Thu, 9 Feb 2006 18:14:51 +0100

    news:dsfsmm$b94$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli miały więcej niż 0, to po pierwsze pracodawca zwolni je
    > dyscyplinarnie zapewne a i tak będą miały szczęście jak się prokurator
    > nie przyczepi za narażenie bezpieczeństwa dzieci.

    W przypadku, który opisałam osoba, która przy pierwszej próbie miała powyżej
    0,2 promila, a na komisariacie już poniżej 0,2 promila, tak jak wszyscy
    otrzymała mandat w wysokości 200-300zł i teraz chce wnieść sprawę do sądu,
    bo uważa, że niesłusznie dostała mandat, skoro miała na komisariacie poniżej
    0,2 promila (a ten odczyt jest ponoć dopiero ważny jak dowód w sądzie). No i
    jej adwokat twierdzi, że mają prawie 100% szanse na wygranie.

    Stąd właśnie moje pytanie, bo wiem, że do spraw bezpieczeństwa dzieci prawo
    podchodzi bardzo rygorystycznie. Czy ta osoba sama się nie podkłada?

    Ela