  • Data: 2002-08-02 07:23:50
    Temat: Re: praca w soboty
    Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule Tristan napisal(a):

    > Przez takie podejście sytuacja wygląda jak wygląda. Gdyby wszyscy
    > pracownicy dbali o swoje prawa byłoby lepiej

    W obecnej sytuacji, prawo pracy ma sie tak jak sie ma. Wykorzystywana
    jest sytuacja na rynku pracy, ktora w faktycznym stanie jest taka iz
    jest prawie 30% bezrobocia.]
    Jak mozna cokolwiek postawic na swoim....? pracodawca moze mnie zwolnic
    akurat nie w chwili gdy mu cokolwiek sugeruje, lecz za tydzien czy za
    miesiac pood byle pretekstem, a pracy pozniej moge szukac przez rok a
    nawet 2-wa.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %