    From: Darek <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca w drugiej firmie
    Date: Sun, 24 Jul 2005 20:11:35 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@ntwklan-81-219-8-50.devs.futuro.pl

    Pozoreusz wrote:

    > Raczej nie może Ci zabronić. Nie możesz jednak pracować w innej firmie w
    > tym samym czasie, co u pierwszego pracodawcy.
    > Jeżeli zawarłeś z pracodawcą umowę o zakazie konkurencji, to sprawdź, co
    > takiego w niej jest. :-)
    No właśnie nie zawarłem takiej umowy i pewnie nie mogę zostać do tego
    zmuszony (choć tego tak do końca nie wiadomo). Oczywiście pracuję w
    drugiej firmie tylko w czasie wolnym (urlop, dni ustawowo wolne).

    Mam jeszcze jedno może nieco śmieszne pytanie, czy gdybym pracował w
    innej firmie ale nieodpłatnie, to czy ma tu zastosowanie KP?