  • 1. Data: 2005-07-09 13:00:48
    Temat: praca - pilnie
    Od: "HALKOMP nowe technologie" <h...@h...pl>

    Chciałem zatrudnić osoby do pozyskiwania klientów i umów na zasadach
    prowizyjnych. Na jaka najlepiej umowę i z jakimi kosztami muszę sie liczyć ?

    Pozdrawiam grupowiczów i z góry dziękuję za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-07-10 09:50:16
    Temat: Re: praca - pilnie
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HALKOMP nowe technologie" napisał w wiadomości:

    > Chciałem zatrudnić osoby do pozyskiwania klientów i umów na zasadach
    > prowizyjnych. Na jaka najlepiej umowę i z jakimi kosztami muszę sie
    > liczyć ?

    Wykorzystaj Umowe Agencyjną. Uregulowana jest w Kodeksie Cywilnym -
    art.758 i następne.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-