  • Data: 2003-07-20 10:00:43
    Temat: Re: praca magisterska- publikacja w necie?
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielce Czcigodny poilkj p...@g...pl popełnił następującą
    wiadomość bfdd6g$v68$...@a...dialog.net.pl:

    > To co znalazłeś dotyczy pracowników.
    > Praca magisterska należy do uczelni. Została wykonana za pomocą
    > narzędzi należących do uczelni i pod nadzorem jej pracownika.
    > Wykładnia jest znana od lat.

    Nie znam, proszę o podstawę prawną. Co to oznacza, że "praca magisterska
    należy do uczelni"? Cóż z tego, że została wykonana pod nadzorem pracownika
    uczelni, cóż z tego gdyby nawet została wykonana za pomocą narzędzi
    należących do uczelni? Znam tylko taką wykładnię, że pracownik, którego
    utwór został opublikowany - zgodnie z "prawem pierwszeństwa" - przez
    uczelnię, nie jest już w żaden sposób ograniczony w korzystaniu ze swojego
    prawa, zaś samo prawo pierwszeństwa _nie podlega_ wykładni rozszerzającej.
    Tymczasem Ty chciałbyś wykładnię rozszerzyć na osoby: a) nie będące w
    stosunku pracy b) przypisać niejasne dla mnie prawo własności uczelni (?) c)
    a to wszystko bez słowa w jakimkolwiek przepisie.

    --
    Olgierd