    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5c1f9644$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c1f9b5b$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c1fa23d$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c200369$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c203c2d$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c20aba4$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c20b1cc$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c21428b$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <1cm3ovpag0y34$.2n429b0dac9i$.dlg@40tude.net>
    <5c223427$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <1a2p7i8wnng0j$.rlxzw66y4vjx$.dlg@40tude.net>
    <5c246ad7$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: praca dla fachowca
    Date: Thu, 27 Dec 2018 15:17:13 +0100

    dyskusyjnych:5c246ad7$0$500$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 27-12-18 o 01:00, J.F. pisze:

    >Dokładnie o to chodzi. Kluczowym jest, że musi być dwóch sprawców -
    >co
    >najmniej.

    Nie bardzo rozumiem - w pojedynke pobic nie mozna ?

    >Nie mam zielonego pojęcia. Dla mnie t działanie nie miało absolutnie
    >żadnego celu - przynajmniej racjonalnego.

    No to przywalic ze wszystkich i niech mataczy w sledztwie

    >Jakie inne? Przecież Tu Policja nawet postępowania nie prowadzi.

    Nie mowie nie - ale co ten prokurator taki delikatny ?

    >Kluczowym jest "w służbie". Jeśli będzie wykonywał czynności
    >służbowe,
    >to jego działanie oceniasz przez pryzmat przysługujących mu
    >uprawnień.

    I trzeba sobie jasno powiedziec - co w ramach sluzby mu wolno, a co
    juz jest przestepstwem.
    I zasluguje na potepienie, takze przez rzecznika policji.

    >Przykładów takiego dualizmu można na pęczki przytaczać. Masa
    >normalnie
    >wykonywanych czynności zawiera w sobie znamiona różnych przestępstw,
    >nie jest ścigana właśnie z tego powodu, że policjant ma do tego
    >prawo.

    A ponoc policja sie odkomuszyla ...

    A tu takie proste sprawy ciagle pokutuja - nagrywanie kierowcy jadac
    za nim nieoznakowanym radiowozem, a potem wmawianie mu jakie to on
    wielkie zagrozenie stworzyl ...

    J.