  • Data: 2018-12-22 00:05:04
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Problemem pozostaje to, że dokąd nie zapadnie wyrok, to nie wiadomo, czy
    > zabiłeś. W tym wypadku nie było to wcale oczywiste, a przynajmniej tak
    > uznano i tyle dyskusji na ten temat z mojej trony,

    Czy zabili bo chcieli zabić? Nie. Czy powinni się liczyć z możliwością
    śmierci ofiary "przesłuchania" (potocznie tortur)? Powinni brać takie
    _ryzyko_ pod uwagę.

    Czyli IMHO: "Zabójstwo" raczej+ nie. "Pobicie ze skutkiem śmiertelnym"
    całkiem być może.

    > bo przedmiotem dyskusji tu nie było, czy Stachowiaka zamordowano, czy
    > nie, tylko czy były Komendant może być Dyrektorem.

    No wiec raczej++ masz 100% racji że _prawnie_ może. Dyskusja dlaczego
    do kurwy nędzy jednak nie powinien nadaje się na news:pl.soc.polityka
    albo news:pl.pregierz a nie na news:pl.soc.prawo

    --
    A. Filip