  • Data: 2018-12-21 20:10:33
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > No i ...?
    > Żaden przepis tego nie zabrania. Rozumiał bym, jakby jeszcze to on raził
    > Stachowiaka, no ale śmiem twierdzić, że on nawet w życiu tych
    > policjantów na oczy nie widział,którzy to zrobili.

    Czy to złamanie prawa? Zapewne+ nie.
    Czy to stawia policję w (średnio) niekorzystnym świetle?
    Oczywiście skoro "zdarzenie" było 2.5 roku temu.

    Facet nie został wypierdolony z policji. Przez dymisje poniósł służbową
    "odpowiedzialność szefa". Czy już przenigdy nie powinien awansować?
    Prawo mu tego nie zakazuje. Tyle że 2.5 roku to może już nie chamsko
    szybko i tak IMHO "nieco" zbyt szybko.

    Zaś ja dotąd pamiętam dzielnych policjantów pałujących protestujących w
    sprawie śmierci Igora zanim w TVN wyciekło zabójcze nagranie.
    Wątpię bym oba te sprawy przez dziesięciolecia zapomniał,

    https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Amier%C4%87_Igora
    _Stachowiaka

    --
    A. Filip