    From: "Wirtualna" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozew przeciwko Idei
    Date: Tue, 31 May 2005 18:02:12 +0200

    "cezar" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:d7hulq$dd7$1@news.onet.pl...
    > Mam ogromną prośbę ..... hmmm kiedyś kupiłem idee i "straciłem zasięg" tak
    > to już jest z tą firmą . A teraz do rzeczy :
    > W 2003 roku z powodu kłopotów finansowych ( na szczęście przejściowych)
    nie
> [...]
    moje
    > trzy stówy ( i odsetki od 2003). Żadna z firm windykacyjnych pomimo
    > zapewnień o mojej klęsce nie wniosła sprawy do sądu . Od pół roku nie mam
    od
    > nich żadnych wieści ( w postaci monitów oczywiście) . Skoro oni nie chcą
    > ja spróbuję ...... i tak wysłałem do centertela pismo o zwrot nadpłaconej
    > kwoty wraz z odsetkami w terminie siedmiu dni bo jak nie to sąd. i tutaj
    > dochodzę do sedna sprawy :........ Czy ktoś może pomóc mi zredagować pozew
    > zwrot nadpłaconej kwoty od takiego giganta !

    Ja mogę - mam już w tym pewne doświadczenie ;)
    zajrzyj do dokumentacji i znajdź regulamin świadczneia usług w wersji, jaka
    obowiązywała w chwili zawarcia umowy oraz w chwili jej rzekomego rozwiązania
    przez PTK. Prowadziłem już identyczną sprawę, tyle że całość działa się 3
    lata wcześniej 1999-2001 i nie było "nadpłaty", ale klient nie został wbrew
    zapewnieniom wpisany do Biura Informacji Gospodarczej do rejestru dłużników.

    Opisz mi dokładnie wszystko na grupie (ew. jeśli wolisz, to na PRV, ale
    myślę że wiedzą należy się dzielić, coby google odpowiadało w przyszłości na
    takie pytania)

    Wierz mi - warto się procesować
    http://liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr_jak_odzysk
    ac.html