  • 1. Data: 2004-12-20 13:30:20
    Temat: pozew przeciw TP
    Od: bartek w<b...@g...pl>

    Proszę o pomoc jak i gdzie złożyć pozew przeciw TP?
    Nie uznali mi dwukrotnie reklamacji za połączenia z numerami 0300.
    Nie zapłaciłem za fakturę na której są te połączenia i domagam się od
    TP wystawienia korekty do faktury. TP nie chce słyszeć o korekcie.
    Np. według bilingu wszystkie połączenia były wykonane w czasie gdy w
    domu nie ma niogo. Nigdy wcześniej nie były wykonywane takie
    połąćzenia z mojego numeru oraz zablokowałem te połączenia w
    momencie gdy dowiedziałem się, że takowe są mi naliczone.
    Proszę o odpowiedź i dziękuję

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-20 15:49:21
    Temat: Re: pozew przeciw TP
    Od: Alex747 <a...@o...pl>

    Użytkownik bartek w napisał:
> [...]
    > połąćzenia z mojego numeru oraz zablokowałem te połączenia w
    > momencie gdy dowiedziałem się, że takowe są mi naliczone.

    "Wnoszę o ustalanie, że powód _(TY)______ nie jest zobowiązany do
    zapłaty na rzecz pozwanego TP S.A. kwoty _____ "

    Ja bym spróbował tak, ale sprawa jest 'eksperymentalna' a jej wynik
    niepewny.

    a'lex

  • 3. Data: 2004-12-20 20:49:26
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2004 16:49:21 +0100, Alex747 naskrobał(a):

> [...]
    > zapłaty na rzecz pozwanego TP S.A. kwoty _____ "
    >
    > Ja bym spróbował tak, ale sprawa jest 'eksperymentalna' a jej wynik

    nie ma żadnych eksperymentów
    -pozew o stwierdzenie nieistnienia prawa-

    "Zgodnie z treścią art. 189 k.p.c. powód może żądać ustalenia przez sąd
    istnienia lub nieistnienia stosunku prawnego lub prawa, gdy ma w tym
    interes prawny" Sygn. akt. IV C 1566/03 26 stycznia 2004r.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-12-22 12:26:32
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "bartek w" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o pomoc jak i gdzie złożyć pozew przeciw TP?
    W Sądfze rejonowym odpowioednim miejscowo do siedziby TP lub Twojego miejsca
    zamieszkania. Chyba, że w umowie z TP jest okreslony sąd, w którym bedą
    rozstrzygane spory.

> [...]

    > połąćzenia z mojego numeru oraz zablokowałem te połączenia w
    > momencie gdy dowiedziałem się, że takowe są mi naliczone.

    Możesz złożyć zwykły pozew w postęowaniu cywilnym, możesz wnioskować o
    roztrzygnięcie zasadności odmowy uznania reklamacji, możesz wnieść o
    powołanie przez sąd dokonanie ekspertyzy, możesz tez rozwiązać z TP umowę
    albo wreszcie czekać, aż zablokują ci tel. i w końcu jak uzyskają sądowy
    nakaz zapłaty - złożyć sprzeciw. Rozpocznie się wtedy postępowanie
    procesowe, gdzie będziesz mógł/mogła swoej obiekcje przedstawić.
    Generalnie - nie czekać, tylko walczyć, bo TP zawsze z reguły odrzuca
    reklamację,. dopiero procesy sądowe (pozwy) mobilizują TP do zawierania
    ugód. Ostatecznie nikt tez z TP nie bedzie stawiał się na rozprawy, więc
    postawi ich to w niekorzystnym swietle.

  • 5. Data: 2004-12-22 22:44:07
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "remeeq" <r...@o...pl> naskrobał/a w

    > obiekcje przedstawić. Generalnie - nie czekać, tylko walczyć, bo TP
    > zawsze z reguły odrzuca reklamację,.

    Eeee tam, mi zaakceptowali ze 4 razy. ;-)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Ograniczenie predkosci swiatla, to ograniczanie naszych praw obywatelskich i powinno
    byc zwalczane.