  • Data: 2005-03-16 00:34:07
    Temat: Re: pozbycie sie niechcianego lokatora (?)
    Od: PiotrekS <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Mar 2005 19:34:41 +0100, "wanderer" <w...@n...w.pl>
    wrote:

    >No a mi sie wlasnie o to rozchodzi, zeby moc zalatwic sprawe
    >bez tego typu ekscesow. Nie chce zeby kobiete przyprawiono o zawal,
    >ale tez chcialbym, aby wlasciciel mogl swobodnie rozporzadzac swoja
    >wlasnoscia. (A wg. tej pani nawet nie moze, ale absurdy odstawmy na bok)
    >Aktualnie obiecala dokonac oplat, i zwrocic sie o przyznanie lokalu
    >zastepczego.
    >(Wciaz staram sie by sprawa zostala zalatwiona w miare 'po ludzku')
    >Nie podoba mi sie jednak wizja taka, gdzie wlasciciel bedzie utrzymywal
    >obca osobe, bo ta "nie ma gdzie sie podziac".

    No wiesz kobieta może mówić że wszystko ureguluje i będzie się starać
    o lokal zastępczy. Znam podobną sprawę, pewna osoba też obiecywała że
    się wyprowadzi, ureguluje należności ale niestety się rozmyśliła.
    Wyznała starą zasadę: "Masz frajera to go duś jak się z...a to go puść"
    także uważaj aby z właścicielem mieszkania tak nie było.

    --
    ...:::PoZdRaWiAm:::...a Tu JeSt ZaGaDkA http://www.kwamac.prv.pl/
    Stokrotce gratulujemy kierownika: mietła, piepsz, żecz