  • Data: 2005-03-15 13:01:51
    Temat: Re: pozbycie sie niechcianego lokatora (?)
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz Wozniak" <x...@g...z._pl_.invalid> popełnił 15 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d16gfh$e1i$1@inews.gazeta.pl:

    > Do wlasnego mieszkania? Ciekawostka. To juz nie moge swoich wlasnych...
    Pomocna zapewne będzie odpowiedź na pytanie:
    "Droga Redakcjo! Wynajołem lokal użytkowy pod sklep jubilerski,
    ale żem zapomniał że pakamerze zostały pewne moje utęsilia,
    których to teraz właśnie pilnie potrzebuje - czy mogę nocą wejść
    do własnego lokalu wyłamując łomem własne zamki, osobiście zakładane?"

    NMSP

    --
    pozdro
    poreba