  • 11. Data: 2004-04-14 15:46:20
    Temat: Re: powrót plecakó w hipermarketach
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    > Na pewno nie można np. nie wpuszczać Murzynów.
    > Ale czy wolno nie wpuszczać z plecakiem?
    > Które artykuły których ustaw poruszają ten konkretny problem?
    >
    > chester
    obawiam się, że tego konkretnego to akurat żaden artykuł nie porusza tak jak
    wiekszość art. i przep. do tego jeszcze prawie zawsze można je interpretować
    w dowolny sposób tzn. ten kto ma większa siłe przebicia ten ma rację --
    niestety

    Magda

  • 12. Data: 2004-04-14 15:46:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "castrol" <j...@p...wywalto.pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie mam zaufania do tych przechowywalni, co bedzie jesli zawartosc
    > plecaka zniknie w tajemniczych okolicznosciach??

    Zapytaj w markecie.

    > I dlaczego sprawa tyczy sie tylko plecakow?? Dlaczego w przechowalni nie
    > trzeba zostawiac damskich torebek, lub damskich plecaczkow?? - bo z tym
    sie
    > nigdy nie spotkalem

    Bo taka jest wola pana właściciela sklepu. To jego sklep.

    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2004-04-14 15:48:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale czy ma prawo zabronić wejścia z plecakiem?

    Tak, bo to właściciel sklepu ustala . Do niektórych lokali obowiązuje
    odpowiedni strój.
    Uważasz, że to również niezgodne z prawem wymagania? Dyskryminacja?

    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2004-04-14 16:28:33
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.pl>

    > Zapytaj w markecie.

    Nikt nie odpowiada za zawartosc plecaka, pytalem

    > sie
    >
    > Bo taka jest wola pana właściciela sklepu. To jego sklep.

    Czyli dyskryminacja mezczyzn z plecakami?? :)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 15. Data: 2004-04-14 17:25:34
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    castrol wrote:
    > Nikt nie odpowiada za zawartosc plecaka, pytalem

    bzdura, o tym już było
    tylko... udowodnij co tam zostawiłeś

    KG

  • 16. Data: 2004-04-14 17:40:00
    Od: "Binek" <binek(cut)@go2.pl>

    Użytkownik Magda <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c5jm9c$bv$...@a...news.tpi.pl...
    naszczekam na niego na grupie i może ktoś solidaryzując się

    Dobrze gada...dać jej .....kwiaty..:)

    Binek

  • 17. Data: 2004-04-14 17:45:12
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Jesli ktos mnie "uprzejmnie prosil" o pozostawienie plecaka w przechowalni
    > to zazwyczaj odpowiadalem ze nie bo przechowalnia za zawartosc plecaka nie
    > odpoiwiada - zazwyczaj pomagalo

    No ja się przayznam, że też tak postępowałem i też jeszcze nigdy
    większych problemów nie było, choć przy kasie zawsze czatował ochroniarz
    :-)
    Ale nie podoba mi się to, poza tym w końcu albo zniknie ten durny polski
    zwyczaj traktowania klienta jak złodzieja, albo nadzieję się na takiego
    bramkarza, co się będzie stawiał i wtedy będzie problem, bo nie
    zamierzam ustępować.

    chester

  • 18. Data: 2004-04-14 18:05:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Fajna wykładnia, ale ma kilka poważnych niedomaga. Żeby przekazać te
    wszystkie wywody o powodach niewpuszczenia tego Pana do sklepu musisz go
    zatrzymać. A do tego prawa nie masz i zatrzymany próby łapania go i
    jakiegokolwiek tłumaczenia może potraktować jako napaść ze wszystkimi
    wynikającymi z prawa tego skutkami. Fakt, że jesteś właścicielem tego
    sklepu niewiele zmieni.

    Co więcej, dokąd będą otwarte drzwi, to nie widzę możliwości
    uniemożliwienia komukolwiek wejścia. Możesz oczywiście zamykać sklep na
    widok każdej osoby zbliżającej się z plecakiem i w tym wypadku nikt tego
    raczej nie podważy, ale nie bardzo widzę realizację tej koncepcji w
    praktyce.

    Żadne regulaminy sklepowe w tym wypadku prawa stanowić nie mogą, bowiem
    klient musiał by wyrazić zgodę na ich stosowanie. A i to naruszenie przez
    niego regulaminu można by było rozpatrywać na gruncie prawa cywilnego. A
    więc ewentualnie jakieś odszkodowanie za naruszenie warunków umowy, ale na
    pewno nie zatrzymanie osoby.

  • 19. Data: 2004-04-14 18:43:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Czyli dyskryminacja mezczyzn z plecakami?? :)

    Od zakupów są baby. Chłop ma siedzieć w knajpie lub domu;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 20. Data: 2004-04-14 19:41:35
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > Ale nie podoba mi się to, poza tym w końcu albo zniknie ten durny polski
    > zwyczaj traktowania klienta jak złodzieja,

    Zniknie natychmiast jak znikną złodzieje.

    albo nadzieję się na takiego
    > bramkarza, co się będzie stawiał i wtedy będzie problem, bo nie
    > zamierzam ustępować.

    Ja na twoim miejscu zrobiłbym im na złośc i nie chodził do tego sklepu.

    andrzej