  • Data: 2002-08-02 13:55:07
    Temat: Re: powod wypowiedzenia umowy o prace
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Fri, 02 Aug 2002 13:31:21 GMT, "Iwona" <s...@w...pl>
    zakodował:

    > czy wypowiedzenie umowy o prace "Z POWODU NIEMOZLIWOSCI ZAPEWNIENIA
    >PRACOWNIKOWI WARUNKOW FINANSOWYCH ZGODNYCH Z JEGO OCZEKIWANIAMI" jest
    >wypowiedzeniem z winy pracodawcy ( = pracownikowi nalezy sie odprawa) ? czy
    >z winy pracownika?

    Trochę dziwne sformułowanie. Skoro pracodawca nie spełnia Twoich
    oczekiwań, to Ty powinnaś wypowiedzieć. Skoro on Ci wypowiada, to ja
    bym to rozumiał tak, że nie jest w stanie sprostać zobowiązaniom wobec
    Ciebie, których realizacji się podjął podpisując umowę.
    IMO odprawa się należy.
    Coś mi ten tekst śmierdzi. Skontaktuj się z PIP (pip.gov.pl a dla
    Krakowa http://www.oip.pl/krakow/) i zastanów się nad odwołaniem od
    uzasadnienia - na wypowiedzeniu powinno być pouczenie (ja bym się na
    takie uzasadnienie nie zgodził).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775