  • Data: 2003-03-05 09:15:21
    Temat: Re: potrąciłam pieszego
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Różnie w zależności od miejsca zamieszkania kancelarii zaangażowania i a
    nieraz widzimisie adwokata.

    możesz sie liczyć z zapłatą od 50 zł do 300 zł za poradę ale niema tu
    obąwiązującego cennika. Natomiast reprezentowanie Ciebie w Sądzie ma już coś
    ze stałości, ale musisz się liczyć że to tylko pozycja wyjsciowa.
    W zawodzie adwokackim nie ma konkurencji tylko swoisty "krtelowy" monopol.

    Szykuj ok 2000 zł dla adwokata no i oczywiście XXXX zł zapłaty za pracę
    Sądu, który wyda dla ciebie niekorzystny werdykt oraz biegłych itp smutnych
    zazwyczaj panów lub pań.

    Stan_Z
    Rysunki robie i podeśle jeszcze dzisiaj. do zainteresowanych.