    From: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potracenie psa rowerem
    Date: Wed, 17 Sep 2003 07:36:59 +0200

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote
    > Gdy pies idzie na smyczy, to na chodniku bedzie moim zdaniem wina
    > rowerzysty.
    >
    > W pozostalych wypadkach wina lezy po stronie wlasciciela psa, bowiem po
    > ulicy i sciezce rowerowej spacerowac z psem nie mozna.

    A mnie sie najbardziej podoba wersja, gdy starowinka idzie sobie chodnikiem
    a obok biegnie sciezka rowerowa i jej pupilek na dluuuuuuuuugiej smyczy
    baraszkuje sobie na trawniku.... po przeciwnej stronie sciezki.
    I na nieswiadomego rowerzyste czeka rozciagniety sznurek wpoprzek sciezki...

    Paniusia na chodniku, pies na smyczy na trawce... niby wszystko ladnie...

    Ech Ci ludzie...

    Janusz