    From: "SKY" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie pieszego, obdukcja
    Date: 19 Apr 2006 23:22:32 +0200

    > Witam,
    > W zeszły piątek koleżanka została potrącona na przejściu dla
    > pieszych przez taksówkarza. Facet sie zagapił i przed przejściem
    > jeszcze przycisnął na gaz. Wpadła mu na maske i spadła na ziemie.
    > Taksówkarz zaproponował odwiezienie na pogotowie, ale poprosiła o
    > odwiezienie do domu. Miała siniaki i bolał ją kark. Teraz (prawie
    > tydzień później) już niemal nic Jej nie boli. Teraz zapytuję
    > uprzejmie o dwie rzeczy:
    > - czy warto iść do lekarza (po coś)
    > - czy warto podjąć jakieś kroki prawne

> [...]

    moim zdaniem jesli juz chcesz zrobic obdukcje to trzeba bylo ja robic
    natychmiast po zdarzeniu, wszak od zdarzenia do daty obdukcji wystawionej dlugo
    po terminie poszkodowana moglo potracic w miedzyczasie 10 takich samochodow.
    i tak bedzie pewnie sie tlumaczyl obwiniony o potracenie.

    trzeba by tez bylo natychmiast po zdarzeniu podjac czynnosci majace na celu
    ustalenie swiadkow zdarzenia i nastepnie powiadomic policje. obwiniony przeciez
    nie musi sie przyznawac ani wyjasniac na swoja niekorzysc. moze takze klamac na
    ewentualnym przesluchaniu i nic mu za to zrobic nie mozna bo dzialalby on w
    zakresie swojego prawa do obrony.

    nie widzialem tego zdarzenia, ale chyba nie warto sobie du** zawracac i lepiej o
    wszystkim zapomniec a nie tluc sie po sadach o pierdoly.

    pozdrawiam

    --
    SKY
    gg:2475019