  • Date: Tue, 02 Feb 2010 15:07:09 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.

    pmlb pisze:

    > Zaczynasz znow wycieczki osobiste a potem bedziesz znow plakac, ze sie
    > przeci wtopbie obroca....
    > I uznasz siebie za pokrzywdzonego...
    > Juz ci kiedys napisalem na ten temat.

    Możesz mi nagwizdać.

    > Odpowiem twoim tokiem myslenia:
    > Zmien prace na blizej domu, przesiadz sie do autobusu, wez taksowke...
    > jak sie boisz i nie potrafisz przeidziec co sie moze stac - lepiej nie
    > prowadz samochodu.

    Ja się nie boję i potrafię przewidzieć. Ale nie mam zamiaru jechać w
    tempie biegacza, bo nagle ktoś mi może zza krzaków czy z przydrożnego
    rowu wyskoczyć.

    > Poza tym wskaz miejsce gdzie napisalem, ze trzeba sie zatrzymac przy
    > kazdym krzaczku?

    Ty. Skleroza czy nie rozumiesz implikacji swoich "porad"?

    [ciach]

    > Jesli tak jest to wlasnie takim jak ty zawdzieczamy te porazajace
    > statysyki smierci na polski drogach. Wiekszosc kerowcow wiesz jakl sie
    > tlumaczy (tych co spowodowali wypadki smiertelne)? Ze sie do pracy
    > spieszylo, bo nie bedzie jechac 2 godziny....
    > Masz wszystko przed soba....

    I ty, prostaku, masz czelność mieć pretensje o jakieś "wycieczki
    osobiste"? ROTFL

    > Maniakalne urojenia goscu to masz ty, ja nie lece do pracy z wywieszonym

    Dziwne, że "moje" urojenia ujawniają się tylko w twoich wypowiedziach...

    > jezorem, ty lecisz, muszisz gnac by byc w 30 minut anie 2 godziny bo...
    > now lasnie z czego to wynika?

    50-60km/h to dla ciebie "gnanie"? ROTFL

    > Wylacznie z tego, ze jestes niudacznik! Jak bys mial wiecej olejum w
    > glowie pracowal byc 5minut spacerem od domu lub wcale.... A tak, masz 30

    ROTFL

    Nie każdy może być cieciem, jak ty ;)
    [ciach]

    > Ja juz tu misu o malym rozumku mieszkam od pnad nastu lat.

    A, to dlatego tam im kompletnie odbija z monitoringiem i
    antyterroryzmem! ;->

    Szaleństwo jest najwyraźniej zarażliwe...
    [ciach]

    > Udzielenie pierwszej pomocy ofierze wypadku.

    Konkretnie poproszę.

    > ? Nie potrafisz?

    Żeby mieć 100% gwarancji to nikt nie potrafi.

    > Za ile kupies Prawo Jazdy?

    W odróżnieniu od ciebie nie musiałem.

    > Naprawde oddaj prawo jazdy!
    > Nie nadajesz sie! Jestes zagrozeniem na drodze!!!!
    > Zrozum nie kazdy ma predyspozycje do prowadzenia pojazdu - ty nie masz!

    Spieprzaj, dziadu.
    [ciach]

    > Moja jak najbardziej nr. 3.
    > Wiesz jadac obok autobusu ktory jest na przystanku moge jechac 5km na
    > godzine, nawet 10... i wyobraz sobie, ze dal rade wychamowac... nie
    > wierzysz?

    Jesteś chamem więc chamowanie to dla ciebie fraszka.

    Ale normalny człowiek nie wyhamuje w miejscu - nawet przy 5km/h w
    sekundę czy dwie potrzebne do reakcji i uruchomienia hamulców pojazd
    przejedzie około dwóch metrów.

    > Jesli nawet nie jestes tego w stanie sobie zilustrowac to naprawde nie
    > powinienes jezdzis samochdem jako kierowca! Kierowca musi myslec a ty
    > masz z tym problem.

    Ty masz problem nawet z podstawami matematyki i fizyki.

    > Dla ciebie ktos jest idiota kto chce zabrac slepemu prawo jazdy?
    > Gratulacjie:)))
    > Coraz lepiej:)

    Idiotami są dla mnie m.in. takie stworki, jak ty, co mają urojenia i
    jeszcze imputują je innym.

    > Ja? Juz ci napisalem, nie pisz osobistych wycieczek, bo jak sie obruca
    > przeciw tobie to znow sie rozplaczesz...

    Ze śmiechu.