    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Date: Mon, 1 Feb 2010 22:00:13 +0000 (UTC)

    pmlb napisal:
    > A baltenicy przeszkadza rabek spodnicy!
    > Samochod moze zabic!!! To koniec tyle powinno wam "kierowcom" wystarczyc!

    A ta dziewczyna moze kogos nozem pchnac? No i co?

    > Zwlaszcza jak jeszcze rozmwial przez komorke.
    > A na powaznie - kierowca kieruje pojazdem nie pojazd kierowca - zgadza sie?
    > Czy w Polsce jest odwrotnie?

    Czy ty cos piles czy cpales przed napisaniem powyzszego?
    A moza ta dziewczyna byla nacpana i gadala przez komorke?

    > Ja tez domniemywam, ze musial byc napity lub gadac przez komorke.

    Coraz bardziej 'nie chce mi sie z toba gadac'...

    > Wytlumacz mi co znaczy wtargniecie?

    Kiedy nastoletnia idiotka wychodzi pod jadace auto zza stojacego
    autobusu nie upewniwszy sie uprzednio, czy cos nie nadjezdza.
    Poczytaj sobie prawo ruchu drogowym, bo masz spore braki
    w tym zakresie.

    > Polska ma najwyzszy (ktos pisal, ze na 2 miejscu) wskaznik umieralnosci na
    > drodze... to wlasnie tacy kierowcy jak tobie podobni...

    Czyli nie tylko twe wywody sa kretynskie, ale i chamskie.
    EOT.

    --
    Jacek