  • 1. Data: 2005-02-15 17:35:56
    Temat: potrącenia komornicze
    Od: "cafe-creme" <c...@o...pl>

    Witam

    Pobieram rentę z tytułu całkowitej niezdolności do pracy. Do jakiej kwoty
    może zająć komornik mój dochód? Potrącenia dotyczą bankowego tytułu
    zapłaty.Jakie minimum socjalne musi mi pozostać?

  • 2. Data: 2005-02-15 18:19:38
    Temat: Re: potrącenia komornicze
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "cafe-creme" <c...@o...pl> naskrobał/a w

    > Pobieram rentę z tytułu całkowitej niezdolności do pracy. Do jakiej
    > kwoty może zająć komornik mój dochód? Potrącenia dotyczą bankowego
    > tytułu zapłaty.Jakie minimum socjalne musi mi pozostać?

    Moze potrącić maksymalnie 25% świadczenia po potrąceniu składek n
    aubezpieczenia, chyba podatki i takie tam. Nie ma minimum, które ma
    zostać.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    There is a cow level

  • 3. Data: 2005-02-15 21:04:39
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "cafe-creme" <c...@o...pl> naskrobał/a w

    > Moze potrącić maksymalnie 25% świadczenia po potrąceniu składek n
    > aubezpieczenia, chyba podatki i takie tam. Nie ma minimum, które ma
    > zostać.

    jest 50%najniższej renty

  • 4. Data: 2005-02-15 21:49:31
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "pablio" <p...@p...wp.pl> naskrobał/a w

    > jest 50%najniższej renty

    A racja, nie doczytałem.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    A bus station is where buses stop. A train station is trains stop. On my desk is a
    work station...