  • 1. Data: 2009-11-13 16:26:41
    Temat: [poszukiwany] Prawnik z Trójmiasta który pomoże obcokrajowcowi - sprawa rozwodowa
    Od: "mr69" <m...@g...pl>

    Witam,
    Zwrócił się do mnie z prośbą pewien Hiszpan, który jest w trakcie sprawy
    rozwodowej z Polką i poszukuje prawnika z którym mógłby się skonsultować w
    następnym tygodniu w Trójmieście. Kontakt z nim po angielsku lub hiszpańsku.
    Jeśli kogoś takiego możecie polecić piszcie tu lub na priv.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-13 22:44:38
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > Jeśli kogoś takiego możecie polecić piszcie tu lub na priv.

    czy chodzi o rozwód kościelny?

    jk

  • 3. Data: 2009-11-14 01:47:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Miokosuki pisze:

    > czy chodzi o rozwód kościelny?

    Nie ma czegoś takiego - przynajmniej nie w dominującym w Polsce Kościele
    Rzymsko-Katolickim.

    Są najwyżej unieważnienia małżeństw, ale są one możliwe tylko w
    szczególnych, bardzo wyjątkowych przypadkach.

    Oczywiście korupcja hula i w tej instytucji, więc za odpowiednią sumkę
    można takie unieważnienie zorganizować - ale nadal nie będzie to rozwód.

  • 4. Data: 2009-11-14 10:54:45
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie ma czegoś takiego - przynajmniej nie w dominującym w Polsce Kościele
    > Rzymsko-Katolickim. (...) Oczywiście korupcja hula i w tej instytucji,
    > więc za odpowiednią sumkę można takie unieważnienie zorganizować - (...)

    Masz jakieś dowody? Złóż skargę do odpowiednich organów. Chyba, że
    jedynie korzystasz z okazji, żeby rzucić fałszywe oskarżenie na KK.
    Szkalowanie Kościoła stało się ostatnio znów modne.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 5. Data: 2009-11-14 11:00:28
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > Szkalowanie Kościoła stało się ostatnio znów modne.

    Dokładnie.
    Tak samo jak z domniemanymi pedofilami-kisęzmi.
    To że sie trochę poobcierali - wielkie mi co

    jk

  • 6. Data: 2009-11-15 17:09:31
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Masz jakieś dowody? Złóż skargę do odpowiednich organów. Chyba, że
    > jedynie korzystasz z okazji, żeby rzucić fałszywe oskarżenie na KK.
    > Szkalowanie Kościoła stało się ostatnio znów modne.

    Ależ to prawda, ja też słyszałem od osób "starających się", że mieli
    propozycję
    "przyspieszenia" i za odpowiednią kaskę poszłoby szybciej i pewnie, a tak
    czekasz
    10lat na werdykt i nie wiesz jak to się skończy. Ale nie wszyscy decydują
    sie
    na "przyspieszanie"....

    A ze skargą to komu byś taką skargę składał? Do Boga ją wysłać? I po co ?
    I tak ten "formalny" akt unieważnienia nie ma żadnego sensu religijnego, a w
    zasadzie
    jest to tylko i wyłącznie akt dla i tak niewierzących i ich bliskich. Pewnie
    pozwala
    niektórym "zachować twarz" w otoczeniu i podkreślić rolę męczennika albo
    pechowca.

    Ja tu nie twierdzę, że część osób popadła w tarapaty, została oszukana i
    bardzo
    to ciężko ich doświadcza i że muszą i tak odejść.......ale to już inny
    temat.

  • 7. Data: 2009-11-15 19:12:24
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > A ze skargą to komu byś taką skargę składał? Do Boga ją wysłać? I po co ?

    dopuki żeył nasz Papież to tego pilnował

    jk

  • 8. Data: 2009-11-15 19:45:45
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > dopuki żeył nasz Papież to tego pilnował

    Nie wiem co masz na myśli czego pilnował, bo to "pomaganie" unieważnieniom
    nie zaczęło sie po jego śmierci.......

    Władze wyższych instancji podejmują decyzyję na podstawie dokumentów
    przygotowanych przez lokalnych urzędników a ci jeśli dokumenty "odpowiednio"
    skomponują to sprawa będzie wygrana albo przegrana -- tylko że to nie ma
    żadnego sensu religijnego - więc naprawdę nie wiem po co to ludzie
    ciągną........

  • 9. Data: 2009-11-16 22:47:56
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Miokosuki <M...@o...pl> napisał(a):

    > dopuki żeył nasz Papież to tego pilnował

    Ależ nasz katolicki papież Benedykt XVI wciąż zyje. Chyba ze nie jestem na
    bieżąco...