    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: postrzelony rolnik
    Date: Fri, 24 Nov 2023 12:17:02 +0100
    <ujijai$jru$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1k9x5weglyeaf.1ghqna201mip6$.dlg@40tude.net>
    <ujino5$afp$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1ksuazy94wese$.4f60ree26pvw$.dlg@40tude.net>
    <ujkkh3$hi8$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <x...@4...net>
    <ujl0m8$q5i$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ujm2o3$q5i$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <l9rbucwbybsc$.1gnu4ihoqovy2.dlg@40tude.net>
    <ujoer8$131$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    On Thu, 23 Nov 2023 22:12:10 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Tak.

    > Czyli też dostrzegłeś tę dziwność

    > A sprawcą jest ten, kto ma interes :-P

    > W tym wypadku mieszkańców tam nie ma. Tam jest firma akurat. Kiedyś cały
    > teren do LOK należał, ale jak zlikwidowano większość struktur, to
    > została strzelnica. Dlatego ten drugi budynek jest kilka metrów obok.
    > Facet, który to kupował wiedział, co jest obok.

    Ale moze nie wiedzial, ze mu po oknach bedziecie strzelać :-)

    > Ale pokrzywdzonemu tak - miał to w postanowieniu o umorzeniu.

    I tak szczegółowo rozpisane "po przeanalizowaniu nagran monitoringu
    stwierdzono, ze w czasie zgłoszonego strzału nikt na strzelnicy nie
    strzelał", czy tylko "umarza z powodu niewykrycia sprawców" ?

    > No widzisz - jakie to proste.

    Zakładając, ze chciał, i ze innego terenu w poblizu nie ma ..

    No to im w ogole zabronić :-P

    J.