  • 1. Data: 2002-04-17 11:37:15
    Temat: pornografia wirtualna
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    VaGla.pl Prawo i Internet
    Kronika Wydarzen
    Pornografia wirtualna
    Amerykański Sąd Najwyższy uznał we wtorek za niezgodną z prawem federalną
    ustawę zakazującą tzw. wirtualnej pornografii dziecięcej, stwierdzając, że
    ustawa narusza wolność słowa.

    W paxdziernika 2001 roku przed odwolaniem sie do SN zwolennicy filmow tego
    typu stwierdzali: "nie ma dzieci, nie ma przestępstwa". "To tak, jak z
    udawanym morderstwem. Na filmie nikt nikogo nie zabija".

    :)) Niezle sie dzieje, no ale sa orzeczenia, szkoda ze nie polskie...

    Piotr VaGla Waglowski | v...@v...pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 2. Data: 2002-04-17 12:03:52
    Temat: Re: pornografia wirtualna
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

> [...]
    > udawanym morderstwem. Na filmie nikt nikogo nie zabija".
    >
    > :)) Niezle sie dzieje, no ale sa orzeczenia, szkoda ze nie polskie...

    Co to znaczy "nie ma dzieci, nie ma przestępstwa"?
    Gdzie w necie można znaleźć te orzeczenie/orzeczenia?
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-04-17 12:14:34
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie w necie można znaleźć te orzeczenie/orzeczenia?

    na vagla.pl zebralem dostepne zrodla - nie mam jeszcze tresci samego
    orzeczenia, jak bede mial to sie tam tez znajdzie :>
    v.

  • 4. Data: 2002-04-17 12:27:30
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Użytkownik "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:a9jp03$15ev$1@news2.ipartners.pl...
    > na vagla.pl zebralem dostepne zrodla - nie mam jeszcze tresci samego
    > orzeczenia, jak bede mial to sie tam tez znajdzie :>

    juz mam :) i udostepnilem :>

  • 5. Data: 2002-04-17 16:40:02
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Wed, 17 Apr 2002, Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:

    > Amerykański Sąd Najwyższy uznał we wtorek za niezgodną z prawem federalną
    > ustawę zakazującą tzw. wirtualnej pornografii dziecięcej, stwierdzając, że

    Wyjaśniłbyś co to? Jakieś komputerowo generowane sceny erotyczne?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 6. Data: 2002-04-17 18:27:54
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > Wyjaśniłbyś co to? Jakieś komputerowo generowane sceny erotyczne?

    wyjasnilem w komentarzu poniekad:
    http://www.vagla.pl/skrypts/pornografia_dziecieca.ht
    jest tez badanie:
    Czy uważasz, że pornografia z elektronicznie wygenerowanymi "dziećmi"
    powinna być zakazana?
    http://www.vagla.pl/badanie.htm
    Decyzja sadu jest pod adresem:
    http://www.supremecourtus.gov/opinions/01pdf/00-795.
    pdf

    hmm..
    chodzi o to, ze byl ostatnio w kinach taki film, w ktorym zamiast aktorow
    byla animacja elektroniczna. w sumie zaraz po p ierwszym wrazeniu
    wiedzialbys ze to animacja, aczkolwiek na pierwszy rzut oka myslalbys ze to
    aktorzy, prawdziwi ludzie. Teraz sobie podepnij pod to wygenerowane
    elektronicznie dzieci i zrob pornograficzny film z ich udzialem, ale nie z
    udzialem dzieci, a z udzialem elektronicznie wygenerowanych "dzieci" - masz
    film pornograficzny, ktory nie lamie prawa, zarowno w polsce jak i w USA....
    Tylko nie masz takiej technologii, ktora jednak juz jest dostepna w studiach
    filmowych...
    ...na razie legalny....