  • 1. Data: 2002-04-17 09:51:44
    Temat: Adres e-mail, reklamy, i Dz.U. Nr 133, poz. 833 z dnia 29 sierpnia 1997 r. z późniejszymi zmianami
    Od: "Szymon Urbaś" <s...@k...chip.pl>

    Witajcie !

    Nagminnie dostaje na adres e-mail reklamy roznych firm z takim dopiskiem na
    koncu reklamy:

    "Państwa adres e-mail został pozyskany z internetowej bazy danych osób i
    firm. Mamy nadzieję, że przesłane informacje znajdują się w obszarze Państwa
    zainteresowań. Jeżeli jednak w przyszłości nie życzą sobie Państwo od nas
    informacji w tym zakresie, przepraszamy za sprawiony kłopot i prosimy
    odesłać nam zwrotnie niniejszy list ze słowem “wypisz” w polu tematu.
    Wiadomość nadano na adres e-mail publicznie dostępny w Internecie zgodnie z
    art. 25, ust. 2, punkt 2 Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133,
    poz. 833 z dnia 29 sierpnia 1997 r. z późniejszymi zmianami). "

    Jak mam odpowiedziec na reklame takiej firmy, zeby wykreslila moj adres ze
    swojej bazy ? Sa jakies paragrafy (tak jak tutaj "Dz.U. Nr 133, poz. 833 z
    dnia 29 sierpnia 1997 ..."), ktore ustalaja, ze jak sobie tego nie zycze, to
    maja usunac moj e-mail ze swojej bazy ?

    Szymon Urbaś

  • 2. Data: 2002-04-17 10:10:10
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon Urbaś" <s...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    833 z
    > dnia 29 sierpnia 1997 ..."), ktore ustalaja, ze jak sobie tego nie

    Możesz próbować, ale tylko potwierdzisz prawdziwość adresu i spamu
    będzie więcej.

    Kotewka
    k...@w...pl