    From: "Kidprotect" <f...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pornografia a wiek
    Date: Thu, 20 Feb 2003 18:45:58 +0100

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał ...
    > Jak wiekszosc moralnych krzyzowców stosujesz klamstwo albo pólprawdy.
    Kodeks
    > mówi "... w celu rozpowszechniania". To raz. Dwa - produkcja serwisu
    > internetowego to nie produkcja pornografii.

    1. Jak wiekszosc Marcinow Olenderow (czy Olendrow?) masz chyba sklonnosc do
    latwych i niepotrzebnych uogolnien.

    2. Nie znam sie na moralnych krzyzowcach. ja nie mam nic do pornografii pod
    warunkiem, ze wystepuja w niej osoby dorosle i jej odbiorca sa rowniez osoby
    dorosle. dopoki po zadnej ze stron nie pojawia sie dziecko, nie widze
    niczego zdroznego. nie wiem wiec, czy zasluguje na taki zaszczyt jak miano
    "moralnego krzyzowca" :)

    3. strona internetowa to ewidentnie rozpowszechnianie, stad skrot myslowy.
    jesli wiec nie uzyje sie zapisu "produkuje w celu rozpowszechniania", to
    pasuje "rozpowszechnia".

    4. wyrazilem swoja opinie, to mi wolno. jak ktos chce, to zawsze moze
    przeciez zlecic dobrym prawnikom napisanie opinii prawnej.

    > PS. Miejmy nadzieje, ze te projekty chorych na glowe inkwizytorów, których
    > tak tesknie wyczekujesz, spoczna spokojnie na dnie kosza.

    1. smiem watpic, by spoczely. na szczescie.
    2. wiesz, co? napij sie walerianki. za bardzo sie przejmujesz ... "chorzy na
    glowe inkwizytorzy", "moralni krzyzowcy"... masz bujne slownictwo, pelne
    emocji, ale niewiele w tym argumentow i tresci. dyskusja nie polega na
    wzajemnym obrazaniu sie (bo jak rozumiem mialy to byc okreslenia obrazliwe).
    ale nie wiem, czy jestes w stanie to pojac...

    Jak dla mnie - EOT. Gdy dojrzejesz do spokojnej rozmowy, chetnie wroce do
    tematu.

    Pozdrawiam,
    Kuba

    --

    Fundacja KIDPROTECT - swiat przyjazny dzieciom
    www.kidprotect.pl f...@k...pl