    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pornografia a wiek
    Date: 18 Feb 2003 20:25:20 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    "Kidprotect" <f...@k...pl> pisze w
    news:b2tv0c$30qa$1@news.atman.pl:

    >> wrzuciłem tutaj - http://scream.civ.pl/skala_tannera.htm
    bardzo interesujaca ta skala, nie wiedzialem ze jest cos takiego. Nie chce
    byc upierdliwy i wkolko wszytskich meczyc z tym tematem. Ale spojrzalem na
    problem z troche innej strony. Zalozmy, ze po mojej stronie pozostaje cala
    kwestai techniczna, wykonam oprawe graficzna strony, zrobie skrypty,
    umieszcze zdjecia itp. Ale numer konta, adres nadawcy nie naleza do mnie do
    do kogos postronnego. I teraz moje pytanie czy odpowiedzialnosc ponosze ja
    czyli wykonawca serwisu czy osoba, ktora czerpie korzysci materialne.
    Zawsze chyba moge sie zaslonic, ze robilem serwis bo ktos mi kazal a nie
    ponosze odpowiedzialnosci za to, jak jest wykorzystywany. Przeciez jak
    rozwale komus glowe mlotkiem do sadu nie trafi producent mlotka tylko ja.

    --
    huski
    h...@i...pl