    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pornografia a wiek
    Date: 18 Feb 2003 17:35:52 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    "Kidprotect" <f...@k...pl> pisze w
    news:b2tqav$23en$1@news.atman.pl:

    > maloletniemu ponizej lat 15 zapoznanie sie...". W przypadku internetu
    > oznacza to spore klopoty, bo nie ma jeszcze standardow zabezpieczenia
    > dostepu witryn porno przed dziecmi. Nie dorobilismy sie jeszcze w
    > Polsce np. AVS (Age Verification System), a sprawdzanie po kartach
    > kredytowych sie raczej nie przyjmie.

    Dokladnie, czyli nie moge odpowiadac za to ze plyta trafila w rece
    nieletniego, tak ? Przeciez istnieja strony pornograficzne i nikt za to nie
    siedzi (chyba), posiadaja odpowiednie "ostrzezenia" itp. Wlasciwie to
    rodzice w przypadku nieletniego odpowiadaja, ze na komputerze nie ma
    odpowienich programow ktore blokowaly by dostep (NetNanny np.) tak se
    mysle. No i druga sprawa, jezeli bede rozpowszchnial zdjecia ktore zostaly
    zrobione za granica, to raz kto mi udowodni ze "modelka" na zdjeciu jest
    ponizej 15? Czy poza ograniczeniami wiekowymi osob przedstawianych na
    zdjeciach/filmach istnieja jeszcze jakies ograniczenia co do tresci zdjec ?

    --
    huski
    h...@i...pl