  • Data: 2003-09-18 21:42:15
    Temat: Re: porada prawna
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Dr <n...@w...pl> wrote:
    > Czy aby nie zmieni tu nic fakt gdyby np. dom zostal kupiony za pieniadze
    > jednego
    > z malzonkow pochodzace ze spadku?
    zmieni.

    ale tutaj była dokonana rozbudowa domu piętrowego + dobudowane
    pomieszczenia m.in. garaż za pieniądze obu małżonków. w dużej mierze
    przeprowadzana zresztą przez mojego ojca. np. cała elektryka na piętrze
    była robiona przez niego z moją pomocą zresztą.

    na dodatek sam jako dziecko uczestniczyłem w budowie..
    dlatego z przyjemnością słyszę, że po śmierci mojego ojca mogę dochodzić
    do praw własności do tego co budowałem.. mam nadzieję, że nie zbyt
    późno.

    Artur Górniak