  • Data: 2004-06-22 20:30:21
    Temat: Re: pomylkowa druga wyplata - zwrot ?
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pieniadze znalazły się na Twoim koncie bez twojej woli - więc tu żadnego
    > oszustwa nie ma - oszustem mógłbyś ewentualnie zostać, gybyś swiadomie
    > te pieniadze sobie przywłaszczył.

    Czegoś tu nie rozumię. W poprzednich postach twierdziles, że jestem oszustem, a
    powyżej już nie.
    Dlaczego tak nagle zmieniles zdanie ?

    > Pracodawca powinien dać mozliwość takiego ich zwrotu, byś nie ponosił z
    > tego tytułu żadnych kosztów - to czywiste. Watpię, czy reguluje to jakiś

    więc mogę spokojnie czekać, aż pozwoli mi pisemnie wyjść z pracy ? :)

    > przepis szczegółowy - wystarczyłoby, aby pracodawca zachował się

    a nie przypadkiem 408 ? (jak już zaczalem czytać te przepisy to cos takiego
    znalazlem)

    > przyzwoicie - nic więcej. Mozna wprawdzie odwołac się do zapisów kodeksu
    > cywilnego w zakresie "odkręcania" takich spraw - ale w mojej ocenie

    biorąc pod uwagę, ze straszy mnie dyscyplinarką, zaczęlo mnie to wlasnie obchodzić.
    Czy Ty/Ktoś
    wiesz coś na ten temat ?

    > wszczynanie sporu w tak prostej sprawie nie bardzo ma sens, chyba, że
    > chcesz poczołgać nieco swego zwierzchnika.

    zgadzam się, ale to on zacząl mnie straszyć

    podstawę (np.
    przez
    marnowac czas w
    sadzie

    > Jeżeli istnieje obiektywna trudność w niezwłocznym oddaniu, to są co
    > najmniej nieeleganccy.

    hm.. możesz trochę konkretniej i rozwinąć (bo nie chcę się domyslać rzeczy, których
    nie chciales
    powiedziec)?

    > Tutaj upewniłbym się w banku - aby nie stało się tak, że Ty kasę oddasz,
    > a bank i tak ja ściągnie z konta - więc oddasz dwa razy.

    I jeszcze jedno pytanie:
    Ile mam czasu na oddanie tych pieniędzy? Czy musi to być natychmiastowe ? czy mam
    jakiś czas na to,
    np. żeby się zorientować czy bank za chwilę nie bedzie domagal się tego samego ?
    Jakieś ustawowe
    terminy ?

    pozdr.,
    Andrzej