    From: "AUran" <a...@s...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomylka grafologa
    Date: Tue, 26 Nov 2002 22:50:53 +0100

    Użytkownik "kleks" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:as071r$6h8$1@news.tpi.pl...
    > Po pierwsze postanowienie o przedstawieniu zarzutów, masz w końcu czy nie?
    pisalem juz, ze policja przedstawila mi zarzuty z art286 par 1 na podstawie
    opinii grafologa.
    do prokuratury zanioslem pismo, w ktorym domagam sie powolania innego
    grafologa itp.

    > Po drugie poczekaj na opinie drugiego grafologa.
    > Po trzecie pomyśl o logicznych argumentach na swoją ewentualną obronę:
    > sprawdź datę podpisania umowy, poszukaj dokumentów dotyczących zagubionego
    > dowodu tj.: zgłoszenia na komisariacie, postanowienia o odmowie wszczęcia
    ------
    co masz na mysli? dowod ukradziono mi ponad 3 lata temu, kto to zglasza na
    policje? w blankiecie o wydanie nowego dowodu napisalem, ze stary zostal mi
    skradziny. umowa byla podpisana 13 grudnia 2001, ale co mi po tej wiedzy?
    bylem wtedy w miescie, wiec potencjalnie moglem to byc ja. swiadkowie, chyba
    najbardziej zainteresowani, tzn sprzedawczyni i pracownik banku, ktorzy byli
    przy podpisaniu um,owy, jednoznacznie mowia, ze nie jestem osoba, ktora
    podpisala kwestionowana umowe. to tyle.
    auran