    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomożecie ?? chyba bede się kopać
    Date: Fri, 21 Nov 2003 18:34:07 +0100

    > daje

    > Ja proponuję sie uspokoić nie i denerwować ludzi takimi postami. Jak masz
    > kłopoty z nerwami to jest chyba jakaś grupa .psychologia albo w
    > ostateczności lekarz.

    Kłopotów z nerwami nie mam. jestem poprostu impulsywny :))))))) i takim
    należy mnie kochać ...., czy się to komuś podoba, czy nie :))
    W ostatecznieści to mogę się utopić ..... to najtańszy sposób.
    bo co do lekarza, to nie wiem czy od nowego roku usługi zdrowotne NZOZ nie
    będą opodatkowane vat ???:)))

    > Przede wszystkim zwracam uwagę na język - masz wrażenie, że jesteś pod
    budka
    > z piwem? Co to znaczy "kopać się"??? Inwektywy też zachowaj na użytek
    > własny.

    Wielce Szanowny DEPI.
    przykro mi, że oczy twoje zatrzyłały się od razu i w głównej mierze na moich
    określeniach, które raczyłeś nazwać inwektywami. Coś "mi sie widzi", że nie
    słyszałeś lub nie czytałeś prawdziwych określeń .... inwektywani zwanych.
    Piwa pod budką nie piję .......stać mnie na to, by kupić sobie inny bardziej
    szlachetny alkohol (koniak, winiak, miód pitny) i w pieleszach domowych
    wychlać to z musztardówki.

    > Co do meritum, to ich argumentacja jest całkiem sensowna - kto szuka usług
    > spisie abonentów prywatnych?

    DEPI .... ty mnie nie chcesz zrozumieć lub nie znasz zasad reklamy ...... ja
    swoją reklamę nie po to umieszczac w spisie osób fizycznych by ją tam szukać
    ....... ale po to, by się opatrzyła ...... rozumiesz ?????????????????????
    DEPI .... zastanów się ..... ile razy osoba fizyczna sięga po spis firm ...
    a ile po spis osób fizycznych ....

    A reszta jest śliska i niejednoznacza - zalezy
    > wiele od konkretnych okoliczności i długiego, żmudnego postępowania
    > dowodowego, które między innymi oceniać będzie takie rzeczy , jak ustalone
    > zwyczaje. To, że koledze subiektywnie zależało, żeby sie akurat w tej
    > znaleźć, a nie w tamtej może dla sądu nie być wystarczająco dobrym
    powodem.
    > Nie możan tez abstrahowac od tego, że usługa jednak została wykonana a
    > kolega jednak uzyskał korzyść.

    Za tą część wypowiedzi serdecznie dziękuję .... dla mnie jest merytoryczna i
    do przemyślenia.

    > W takim przypadku moim zdaniem najwyżej
    > jakieś obniżenia naleznej kwoty muogłoby wchodzić w grę. Ja bym starał się
    > zawrzeć ugodę ( zresztą moja uniwerslana rada, szczególnie dla amotorów
    > sportów kontaktowych np. kopania, zwanych powszechnie pieniaczami).

    Tu znowu mnie nie zrozuymiałeś ..... przecież po to zadałem pytanie
    problemowe ... by dyskutować a nie kopać się ..... apropos kopania ...... to
    ty chyba nie chcesz używać określeń potocznie przyjętych za skróty myślowe
    kurdelebele

    > I ......[....]. Dżizas...

    A CO TO TAKIEGO ?!!!!!!!!!
    Czy tym mnie chciałeś obrazić? :))))))))))
    a może obrażasz uczucia religijne innych osób, bo ja w bogów to nie wierze

    dziękuję
    pozdrawiam
    fart

    dalej tzn. niżej mogą czytać tylko grubianie, hamy i osobnicy spod budki z
    piwem, z którymi się solidaryzuje

    a w morde kurdelebele nie lubie jak facet leci "w mimozę" w sytuacji,
    kiedy drapieżny kapitalizm pozbawił oczu już prawie wszystkich rządzących a
    parlamentarny język przypomina plwociry zagruźliczonych wiewiórek okres
    baroku mamy już za sobą .......
    Ludziom takim wróżę, obym się mylił, krótki żywot w szeregu ścigających się
    szczurów.
    kurdefrak ..... poczekam...... poczekam aż PRZEDSTAWICIELE NARODUdadzą
    przykład właciwego zachowania .... no kudemolek ... chyba że się mylę .....
    ale to niemożliwe, i zacznę zachowywać się, jak na wykształconego przytało.