    From: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomożecie ?? chyba bede się kopać
    Date: Fri, 21 Nov 2003 18:24:42 +0100

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bpleb1$flc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja proponuję sie uspokoić nie i denerwować ludzi takimi postami. Jak masz
    > kłopoty z nerwami to jest chyba jakaś grupa .psychologia albo w
    > ostateczności lekarz.

    Ja juz uspokojony jestem juz nie bede :)

    > Przede wszystkim zwracam uwagę na język - masz wrażenie, że jesteś pod
    budka
    > z piwem? Co to znaczy "kopać się"??? Inwektywy też zachowaj na użytek
    > własny.

    to tez :)

    > Co do meritum, to ich argumentacja jest całkiem sensowna - kto szuka usług
    > spisie abonentów prywatnych?

    a tutaj sie nie zgodze ...
    Jesli dostaje knige telefoniczna tylko ze spisem firm to bardzo szybko leci
    ona na podpalke ... taka kniga jest mi zbedna ... reklama to jest takie cus
    (IMHO) ze musi byc pod reka zeby zadzialala ... a to ze ta knige wywale to
    juz nie bede mogl sprawdzic czy jakas oferta byla dla mnie ...
    wiem tez ze nie tylko ja tak robie ...
    tutaj nie chodzi o to ze nie szuka sie info o firmach w spisie priv ...
    tylko o to ze spis priv jest dodatkowym bodzcem na zatrzymanie takiej
    ksiazki i wogole za jej przyjeciem ...

    > W takim przypadku moim zdaniem najwyżej
    > jakieś obniżenia naleznej kwoty muogłoby wchodzić w grę. Ja bym starał się
    > zawrzeć ugodę ( zresztą moja uniwerslana rada, szczególnie dla amotorów
    > sportów kontaktowych np. kopania, zwanych powszechnie pieniaczami).

    to jest najlepsze wyjscie takze wg mnie.

    > I juz na pewno nie słuchaj geniuszy, którzy obok radzą żeby nie płacić "bo
    > nie było umowy". Dżizas...

    :)

    > Depi.

    pozdr Flashi