    From: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy- serwis notebooka
    Date: Mon, 06 Nov 2006 22:48:56 +0100

    luna napisał(a):
    > witam,
    > rozmawialam z kierownikiem naprawy, potwierdził mi ze zeby powstala taka
    > usterka musilo sie dzialaac na laptopa duza sila ,conajmniej 1,5 kg, ale co
    > ciekawe ! potwierdzil ,ze nie widzi na zewnatrz z zadnej strony ani ryski ,a
    > ni sladu ingerencji, bo kazalam mu to potwierdzic. Korzysstam sama z
    > laptopa, jest fizyczna niemozliwoscia ze cos sie stalo w ciagu kilku godzin,
    > jakby bylo inaczej nie walczylabym o to. Sprzet to tylko sprzet, w srodku
    > moze sie tak wylac wszytsko ,srednio mnie to interesuje, mogla byc wada od
> [...]

    1. Kierownik tegoż serwisu jest niedorzeczny. Jeśli nie ma śladów
    działania mechanicznego z zewnątrz to generalnie nie ma on prawa odmówić
    przyjęcia na serwis
    2. Zmień serwis tegoż notebooka. Nawet jeśli będzie się to wiązało z
    wysłaniem notenbooka do innej miejscowości.
    3. Poproś od kierownika pisemną deklarację tego, iż notebook został
    uszkodzony mechanicznie. Ale jedna uwaga! Notebooka musisz mieć cały
    czas widzieć. Bo jak wyniosą na zaplecze..... to tam dziwne rzeczy się
    dzieją :(