eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomocy- serwis notebooka › Re: pomocy- serwis notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed00.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.chello.at!newsf
    eed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <ein8q1$pek$1@inews.gazeta.pl> <einoqn$gcc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <eio703$b6o$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: pomocy- serwis notebooka
    Date: Mon, 6 Nov 2006 22:34:09 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Message-ID: <6d180$454faa52$3eb34be4$7004@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 45
    NNTP-Posting-Host: 62.179.75.228 (62.179.75.228)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 06 Nov 2006 22:34:10 +0100
    X-Trace: 6d180454faa529b16ee4107004
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:424620
    [ ukryj nagłówki ]

    > rozmawialam z kierownikiem naprawy, potwierdził mi ze zeby powstala taka
    > usterka musilo sie dzialaac na laptopa duza sila ,conajmniej 1,5 kg, ale
    > co
    > ciekawe ! potwierdzil ,ze nie widzi na zewnatrz z zadnej strony ani ryski
    > ,a
    > ni sladu ingerencji, bo kazalam mu to potwierdzic. Korzysstam sama z
    > laptopa, jest fizyczna niemozliwoscia ze cos sie stalo w ciagu kilku
    > godzin,
    > jakby bylo inaczej nie walczylabym o to. Sprzet to tylko sprzet, w srodku
    > moze sie tak wylac wszytsko ,srednio mnie to interesuje, mogla byc wada od
    > poczatku, usterka w postaci dwoch pasow kolorowych pojawila sie nagle,
    > przy
    > kolejnym włączeniu, stwierdzili ze nalezy wymianic cala matryce, kosz
    > usulugi 1100 zl ,koszt laptopa byl 2600 zl.Ja moge tego laptopa wyrzucic
    > do
    > kosza ,ale nie pozwole sobie wmoic ze cos z nim zrobilam kiedy wiem na
    > 100%
    > ze to bylo niemozliwe ,ja mam dostep tylko oi bylo pod moja nieobecnosc
    > (chyba ze zlodziej wlecial kominem i usiadl na tym). OPni sami sie plątają
    > nie chcieli rozmawiac, bo wiedzą ze to mozliwe. Ja jakbym prowadizla
    > serwis
    > tez bym pewnie niechetnie usuwala takie usterki za 1000 zl. Ale nie
    > odpuszcze. Kolejny krok, napisze bezposrednio do produvcenta, on jest
    > wladny
    > zmienic decyzje serwisu i nakazac im zmiane. Pewnie powolanie rzeczoznawcy
    > byloby drogie ,ale sprawe zna kilku dobrych informatykow i kazdy z nich
    > niezaleznie mi stwierdzil ze chca mnie wyrolowac i tyle, bo uszkodzenia
    > wewnetrzne sa mozliwe zwlaszcza przy typach monitora lcd. Dziekuje za
    > opinie
    > i licze na wiecej

    W takim wypadku serwis musi Ci udowodnic, ze uszkodzenie powstalo z Twojej
    winy. Jezeli nie ma sladow, ktore moglyby na to wskazywac, to najlepiej
    nagraj jeszcze raz ta rozmowe z tymze kierownikiem i z tym nagraniem pojdz
    jeszcze raz do obslugi klienta tego serwisu. A potem do Federacji
    Konsumentow lub Rzecznika Praw Konsumenta. Dziala tez czasami postraszenie
    Europejskim Centrum Konsumenckim. A z takim nagraniem napisanie do
    producenta (albo nawet zadzwonienie do polskiej jego centrali) jest dobrym
    ruchem.

    Pozdrawiam,

    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1