eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomocy- serwis notebooka › Re: pomocy- serwis notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " luna" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy- serwis notebooka
    Date: Mon, 6 Nov 2006 20:46:59 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <eio703$b6o$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ein8q1$pek$1@inews.gazeta.pl> <einoqn$gcc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: abml204.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1162846019 11480 172.20.26.240 (6 Nov 2006 20:46:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Nov 2006 20:46:59 +0000 (UTC)
    X-User: lunaa2
    X-Forwarded-For: 172.20.6.61
    X-Remote-IP: abml204.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:424611
    [ ukryj nagłówki ]

    witam,
    rozmawialam z kierownikiem naprawy, potwierdził mi ze zeby powstala taka
    usterka musilo sie dzialaac na laptopa duza sila ,conajmniej 1,5 kg, ale co
    ciekawe ! potwierdzil ,ze nie widzi na zewnatrz z zadnej strony ani ryski ,a
    ni sladu ingerencji, bo kazalam mu to potwierdzic. Korzysstam sama z
    laptopa, jest fizyczna niemozliwoscia ze cos sie stalo w ciagu kilku godzin,
    jakby bylo inaczej nie walczylabym o to. Sprzet to tylko sprzet, w srodku
    moze sie tak wylac wszytsko ,srednio mnie to interesuje, mogla byc wada od
    poczatku, usterka w postaci dwoch pasow kolorowych pojawila sie nagle, przy
    kolejnym włączeniu, stwierdzili ze nalezy wymianic cala matryce, kosz
    usulugi 1100 zl ,koszt laptopa byl 2600 zl.Ja moge tego laptopa wyrzucic do
    kosza ,ale nie pozwole sobie wmoic ze cos z nim zrobilam kiedy wiem na 100%
    ze to bylo niemozliwe ,ja mam dostep tylko oi bylo pod moja nieobecnosc
    (chyba ze zlodziej wlecial kominem i usiadl na tym). OPni sami sie plątają
    nie chcieli rozmawiac, bo wiedzą ze to mozliwe. Ja jakbym prowadizla serwis
    tez bym pewnie niechetnie usuwala takie usterki za 1000 zl. Ale nie
    odpuszcze. Kolejny krok, napisze bezposrednio do produvcenta, on jest wladny
    zmienic decyzje serwisu i nakazac im zmiane. Pewnie powolanie rzeczoznawcy
    byloby drogie ,ale sprawe zna kilku dobrych informatykow i kazdy z nich
    niezaleznie mi stwierdzil ze chca mnie wyrolowac i tyle, bo uszkodzenia
    wewnetrzne sa mozliwe zwlaszcza przy typach monitora lcd. Dziekuje za opinie
    i licze na wiecej

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1