    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy- serwis notebooka
    Date: Mon, 06 Nov 2006 17:46:50 +0100

    lunka napisał(a):
    > witam , rok temu kupilam notwbooka przez internet( gwarancja 2 lata). Pewnego
    > dnia przyszlam po pracy wlaczylam laptopa i pojawily sie dwie krechy kolorowe
    > na monitorze. Napisali ,ze uszkodzenie mechaniczne i wycenili na 1000 zl
    > naprawe! Nie zapsulam go ,lezy na szafce ,uzywam tylko wieczorami,nie
    > uderzylam nie spadl mi ,nic.Jak i gdzie ich zaskarzyc, chce zeby mi to
    > naprawili z gwarancji. To jest smieszne ,rok uzytkuje i mam doplacac prawie
    > polowe jego wartosci. Gdzie pozwac tego serwisanata? (sad konsumencki?)Prosze
    > pozmocie mi

    Dwie kreski pionowe nie zrobia sie same z siebie. IMHO to faktycznie
    wyglada na uszkodzenie mechaniczne. Niemniej zeby byc pewnym nalezaloby
    to sprawdzic wiec nie wyrokuje w tej sprawie.
    Sprawdz na monitorze zewnetrznym czy owe paski wystepuja, jeśli nie, to
    przyczyna moze byc tasma lub sama matryca.
    Moze Ty faktycznie uzywasz go tak jak piszesz, ale czy masz pewnosc ze
    nikt inny nie mogl pomoc temu uszkodzeniu powstac?
    Jesli chcesz miec pewnosc co to za usterka, warto oddac do innego
    serwisu celem sprawdzenia przyczyny.

    OT:
    Pozatym kupujac notebooka za 2tys zlotych mozna liczyc sie z marna
    jakoscia. To ze pojawily sie tanie notebooki na rynku nie oznacza ze
    sprzet ten potanial, tylko ze pojawily sie tansze (i gorsze jakosciowo)
    firmy typu tajwańsko-koreańsko-chińskie lub tudzież polskie wynalazki...

    pozdrawiam,
    Przemek O.