  • Data: 2002-04-08 21:07:38
    Temat: Re: pomocy pobicie
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dropsec" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a8svqi$3lc$1@news.tpi.pl...
    | sluchajcie moj kumpel "m" pobil koesia na dyskotece i walna go butelka z
    | piwa w glowe i rozcial mu szyje ma teraz 7 szfow. zrobil to dlatego ze
    jego
    | panna zerwala z nim i zaczela chodzic z tym poszkodowanym wiec ten "m"
    | dostal nerwicy i ... poszkodowany zrobil sobie dodatkowo obdukcje w
    | szpitalu. i grozi mu teraz ze jesli od pana "m" niedostanie za 2 dni 500zl
    | to wniesie sprawe do sadu - wiec moje pytanie brzmi co pan "m" moze teraz
    | zrobic by jak najlepiej z tego wyjsc calo.???/
    | Prosze was o pomoc

    Zdecydowanie radze dogadac sie poza sadem, choc istnieje prawdopodobienstwo,
    ze na 500zl sie nie skonczy...Ale coz, za glupote trzeba placic. Moze tez
    sie tak zdarzyc, ze poszkodowany wezmie kase, a i tak zawiadomi prokurature.
    Ryzyko, ale trzeba walczyc, by nie doszlo do procesu, bo szkoda chlopaka...

    ->piotr