    From: "paollo" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy - bardzo pilne...
    Date: Sat, 26 Apr 2003 18:26:14 +0200

    juz dodaje
    umowa była normalną umową o pracę, pełen etat, na czas określony
    (wynagrodzenie stałe plus prowizyjne)

    punkty dotyczące wynagrodzenia prowizyjnego brzmiały

    4.5 Pracownik nabywa prawo do wynagrodzenia prowizyjnego (jednorazowo za
    każdą zawartą umowę) określonego w pkt. 4.4 za każdy miesiąc, nie wcześniej
    jednak niż w ostatnim dniu miesiąca w którym OFE otrzymał z ZUS składkę
    pieniężną, o ile przelanie składek nastąpi w ciągu 6-ciu miesięcy od
    zawarcia umowy.

    4.6 Pracownik traci prawo do wynagrodzenia prowizyjnego określonego w pkt
    4.4 w momencie:
    1. odrzucenia przez PTE lub inny organ państwowy awartej umowy o członkostwo
    w OFE
    2. za zawarcie umowy ubezpieczenia emerytalnego z pracownikami PTE oraz
    innych PTE

    4.9 W przypadku gdy Pracownik nie nabędzie prawa do wynagrodzenia
    prowizyjnego stosownie do postanowień pkt 4.4 i 4.5 Pracownik zobowiązuje
    się do zwrotu na rzecz Pracodawcy pobranej zaliczki i niniejszym, stosownie
    do art. 91 Kodeksu Pracy upoważnia Pracodawcę do potrącenia pobranych
    zaliczek z jakichkolwiek wymagalnych należności przysługujących Pracownikowi
    od Pracodawcy.

    tyle cytatu. na moje, to mogliby ode mnie teraz żądać tych pieniędzy, gdyby
    były "jakiekolwiek wymagalne należności" przysługujące mi od tej firmy. a
    takowych nie ma, więc chyba mogą mnie pocałować... czy się mylę?
    rzecz dotyczy 1999 roku, czy po prawie czterech latach mają jeszcze prawo mi
    zawracać tym głowę?

    pozdrawiam
    paollo