  • 1. Data: 2008-03-21 21:42:21
    Temat: pomocy!!!1
    Od: i...@t...pl

    zostałam pomówiona przed prokuratorem o znęcanie sie psychiczne nad
    kuzynka...jest to wierutna bzdura!!!! chciała bym złożyć doniesienie
    do prokuratury o fakcie,iż to są oszczerstwa pod moim adresem!!ale mam
    mały problem nie wiem jak mam napisać pismo do prokuratury!!
    przejrzałam już chyba wszystkie stronki i nie znalazłam wzoru pisma!!
    moze ktoś z was mi pomoze i powie gdzie mogę znaleść takie pisemko????
    proszę o pomoc!!!

  • 2. Data: 2008-03-21 22:15:58
    Temat: Re: pomocy!!!1
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <i...@t...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    Poczekał bym z tym pismem na prawomocne zakończenie postępowania.

    A co do samego pisma, to niekoniecznie musi spełniać jakieś ścisłe ramy.
    Ważne, by był nadawca, adresat i treść. Standard wygląda mniej więcej tak:

    Jan KOWALKI Kozia Wólka, dn. ......
    ul. Nijaka
    55-555 Kozia Wólka

    Prokuratora Rejonowa

    w Koziej Wólce
    --------------

    Z A W I A D O M I E N I E
    o podejrzeniu popełnienia przestępstwa

    Zawiadamiam, iż Beata NIJAKA zam. Kozia Wólka ul. Jakaśtam 7 dopuściła
    się bezpodstawnego zawiadomienia o popełnieniu przeze mnie przestępstwa
    polegającego na znęcaniu się przeze mnie nad Lucyną KOWALSKĄ, co zawiera
    znamiona czynu zabronionego opisanego w art. 233, 234 i 238 kk.

    W dniu 21 marca 2008 roku w trakcie przesłuchania dowiedziałam się, że
    Beata NIJAKA złożyła zawiadomienie o przestępstwem, w którym pomawia
    mnie o znęcanie się nad KOWALSKĄ. Przytoczone przez zawiadamiającą w
    zawiadomieniu fakty sa nieprawdziwe. Zawiadamiająca podała, że w dniu
    19 marca 2008 roku uderzyłam KOWALSKĄ parasolką w głowę. Jest to nieprawda,
    ponieważ w tym dniu byłam w Krakowie, co może poświadczyć kolega z pracy
    Arkadiusz JADOWITY zam. Kozia Wólka ul. Czerwcowa 7.

    Jednocześnie wnoszę o przeprowadzenie dowodu z przesłuchania Arkadiusza
    JADOWITEGO.

    Jan KOWALSKI

    Celowo napisałem kawałek uzasadnienia, byś sobie zdała sprawę, jak trudno
    jest dowieść, ze się nad kimś nie znęcasz, skoro ktoś Cię pomawia. Poczekaj
    na zakończenie postępowania, a potem w swoim zawiadomieniu wypunktuj
    zawiadamiającą wskazując fałszywe jej zeznania, na co posiadasz jakieś
    dowody. Wystarczy 1-2 konkretne fakty. Próba udowodnienia, że nad kimś sie
    nie znęcasz jest z góry skazana na niepowodzenie. Kuzynka może uznać za
    znęcanie się to, ze każesz jej zdejmować buty w przedpokoju i ubierać
    pantofle. Oczywiście żaden sąd Cie za to nie skarze, ale fałszywego
    zawiadomienia tu nie zarzucisz nikomu. natomiast jak udowodnisz, że nie
    kazałaś jej tych butów ściągnąć, to istnieje szansa, że zostanie uznana za
    winną pomówienia. By móc ją wypunktować za toż zawiadomienie, to musisz
    znać fakty przez zawiadamiającą przytoczone. A te możesz poznać dopiero po
    prawomocnym umorzeniu postępowania. Inaczej nie sposób to zrobić.

  • 3. Data: 2008-03-21 22:33:15
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

> [...]
    > zawiadamiającą przytoczone. A te możesz poznać dopiero po prawomocnym
    > umorzeniu postępowania. Inaczej nie sposób to zrobić.

    Ładna komunikacja. Podoba mi się styl Twoich wypowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Brycki

  • 4. Data: 2008-03-21 23:06:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ładna komunikacja. Podoba mi się styl Twoich wypowiedzi.

    Staram się :-)

  • 5. Data: 2008-03-22 00:02:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    i...@t...pl wrote:
> [...]
    > przejrzałam już chyba wszystkie stronki i nie znalazłam wzoru pisma!!
    > moze ktoś z was mi pomoze i powie gdzie mogę znaleść takie pisemko????

    ja bym na twoim miejscu poczekał jak rozwinie się ta sprawa.
    jak już będziesz wiedziała na czym ma polegać to znęcanie się to łatwiej
    ci będzie wypunktować w twoim zawiadomieniu o pomówieniu że takie coś
    nie miało miejsca.
    Narazie nawet nie wiesz o co cię pomawiają.
    Po za tym jak ona przegra tą sprawę, to wówczas ty masz na 100% wygraną
    swoją.

  • 6. Data: 2008-03-22 01:34:21
    Od: i...@t...pl

    On 22 Mar, 01:02, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    wielkie dzięki za pomoc!!to znęcanie się polegało na tym,że nie
    pozwoliłam jej nadłużywać alkoholu<wpadłą już w alkoholizm> oraz
    kazałam jej przynosić węgiel z piwnicy dla chorej babci z którą wtedy
    kuzynka mieszkala!!!a poza tym traktowałam ją jak własną córka!!!

  • 7. Data: 2008-03-22 02:49:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    i...@t...pl wrote:
> [...]
    > kazałam jej przynosić węgiel z piwnicy dla chorej babci z którą wtedy
    > kuzynka mieszkala!!!a poza tym traktowałam ją jak własną córka!!!

    szczególnie tego traktowania jak własną córkę ci sąd nie przepuści.

    z drugiej strony niestety nie miałaś nad nią żadnych praw
    rodzicielskich, więc to będzie kwestia w jaki sposób kazałaś jej
    przynosić ten węgiel.

  • 8. Data: 2008-03-22 18:45:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > A co do samego pisma, to niekoniecznie musi spełniać jakieś ścisłe ramy.
    > Ważne, by był nadawca, adresat i treść. Standard wygląda mniej więcej
> [...]

    Coś ty narobił?! Przecież ona to po prostu wydrukuje i zaniesie
    do prokuratury. Babki w sekretariacie skonają w męczarniach.