  • 1. Data: 2005-06-03 19:14:06
    Temat: pomocy!!!
    Od: <k...@c...pl>

    Czy mając wyrok Sądu Apelacyjnego, który odrzuca apelację mojego dłużnika od
    wyroku I instancji mam się zwracać o nadanie klauzli wykonalności i jeśli
    tak to do której instancji? Pozdro

  • 2. Data: 2005-06-03 19:22:39
    Temat: Re: pomocy!!!
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@c...pl napisał(a):
    > Czy mając wyrok Sądu Apelacyjnego, który odrzuca apelację mojego dłużnika od
    > wyroku I instancji mam się zwracać o nadanie klauzli wykonalności i jeśli
    > tak to do której instancji? Pozdro

    Wyrok jest prawomcony. Co do klauzuli art. 781 paragraf 1 kpc.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-06-03 19:28:09
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@c...pl> napisał w wiadomości:

> [...]
    > dłużnika od
    > wyroku I instancji mam się zwracać o nadanie klauzli wykonalności i

    Po odrzuceniu apelacji wyrok jest prawomocny. O klauzule generalnie
    powinienies wystapic do Sądu I instancji, no chyba ze akta sprawy
    znajduja sie jeszcze w Sądzie II instancji - to wtedy wystepujesz do
    Sądu II instancji. Najlepiej bedzie jak zadzwonisz do sekretariatu
    Sądu II instancji i dowiesz sie czy maja u siebie jeszcze akta tej
    sprawy, czy juz odeslali do Sądu I instancji.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 4. Data: 2005-06-04 05:56:44
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

    Należy zwrócić się do Sądu który wydał postanowienie utrzymane w mocy
    przez Sąd apelacyjny. Jak należy przypuszczać jest to Sąd Rejonowy, który
    rozstrzygał ową sprawę w pierwszej instancji - Należy wystąpić z pismem do
    tegoż Śądu o nadanie klauzuli wykonalności.

    Lącżę pozdrowienia - Kazik k