    From: "Szałas" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy
    Date: 10 Jun 2006 18:03:54 -0700

    Bardzo dziekuje za porade ,pracuje po12h albo więcej i już niemam
    siły , mam nadzieje ze ta babka to załatwi pozytywnie, jak nie to
    robie dokładnie jak pan napisał,(babka powiedziała ze to załatwi na
    60% pozytywnie )ale poczekam 7 dni i robie zadyme na całego , niewiem
    gazeta, tvn, co kolwiek,prosze też pana o kontakt w tej sprawie
    zemną, albo na tej stronie , albo tel cokolwiek , niechciałbym
    żeby mój dobytek i mażenie życia mi przepadło nie z mojej winy
    (wkońcu jak kupywałem motocykl to wszystko sprawdziłem nr silnika
    ramy , rejestracyjne , wszystko się zgadza.Myślałem ze może motor
    jest LEWY ale byłem u giagnosty i powiedział ze niema szna żeby nr
    na ramie czy na silniku były podrobione, a dowód rejestracyjny jest
    na 100% prawdziwy czyli niema tu mojrgo błędu, z góry dziękuje
    Łukasz Szałaśny Oświęcim (suzuki gsxr 750w)