    From: "Szałas" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy
    Date: 9 Jun 2006 11:38:25 -0700

    Dziękuje panu bardzo , narazie sprawa wygląda tak ze ta pani
    sprawdza sama własciciela po włascicielu i mówi mi ze zobaczymy jak
    ta sprawa będzie finalnie wyglądać !!.....sam niewiem co robi,
    motocykl dla mnie jest bardzo cenny i niechce go stracićprosze o
    porade pana czy jeszcze czekac czy zrobićtak jak pan pisał . Z góry
    bardzo dziękuje Łukasz Szałaśny , Oświęcim